AT-160
17.03.1977: AT-160 ankommer til Flyvestation Karup fløjet af VAD / KRY. 5:30 timer i logbogen.
01.04.1977: AT-159 tilgår ESK 725
08.02.1979: ESK 729
04.04.1979: ESK 725
20.11.1991: Sidste flyvning i 725-regi. Piloter: LOT / BOK. Total flyvetid: 2061:20
03.12.1991: ESK 729
20.12.1993: Sidste operative flyvning. Piloter: GEM / BOK. Total flyvetid: 2301:25
18.02.1994: Sidste flyvning Flyvestation Karup - Malmen Flygplats, Sverige.
18.02.1994: Flygvapen Museet, F 3, Malmen, Sverige
29.03.2021: AT-160 forlader Flygvapen Museet, Malmen, Sverige
31.03.2021: AT-160 ankommer til Værløse Flyhistoriske Hangar, Hangar 2, Flyvestation Værløse
AT-160 som "Hawkeye Green Six" over Vestbroen på Storebæltsforbindelsen under bygning. Eskadrille 729's sidste operative flyvning 21. december 1993.
Foto: "Foto Henning" AALFOT
AT-160 i modlys foran Hangar 3.
18. februar 1994.
Foto: Jakob Bødskov
AT-160 foran Hangar 3.
18. februar 1994.
Foto: Jakob Bødskov
AT-160 foran Hangar 3.
18. februar 1994.
Foto: Jakob Bødskov
AT-160 foran Hangar 3.
18. februar 1994.
Foto: Jakob Bødskov
AT-160 foran Hangar 3. Nærbillede af næsesektionen med eskadrillemærke, eller rettere resterne af samme. Flyet tilbragte sin sidste aktive tid i Eskadrille 729, og man ville åbenbart ikke ofre et eskadrillemærke, men bare nøjes med at prøve at slette sporene efter dens tidligere tilhørsforhold til Eskadrille 725.
18. februar 1994.
Foto: Jakob Bødskov
AT-160 foran Hangar 3. SUM er ved at spænde. sig. ind og han hjælpes af klarmelder Ivan Nielsen.
18. februar 1994.
Foto: Jakob Bødskov
AT-160 foran Hangar 3. SUM er ved at spænde. sig. ind og han hjælpes af klarmelder Ivan Nielsen.
18. februar 1994.
Foto: Jakob Bødskov
Foto: Jakob Bødskov
Foto: Jakob Bødskov
Foto: Jakob Bødskov
Foto: Jakob Bødskov
Foto: Jakob Bødskov