AT-160

AT-160

17.03.1977:  AT-160 ankommer til Flyvestation Karup fløjet af VAD / KRY. 5:30 timer i logbogen. 

01.04.1977:  AT-159 tilgår ESK 725 

08.02.1979:  ESK 729 

04.04.1979:  ESK 725 

20.11.1991:  Sidste flyvning i 725-regi. Piloter: LOT / BOK. Total flyvetid: 2061:20

03.12.1991:  ESK 729 

20.12.1993:  Sidste operative flyvning. Piloter: GEM / BOK. Total flyvetid: 2301:25 

18.02.1994:  Sidste flyvning Flyvestation Karup - Malmen Flygplats, Sverige. 

18.02.1994:  Flygvapen Museet, F 3, Malmen, Sverige 

29.03.2021:  AT-160 forlader Flygvapen Museet, Malmen, Sverige 

31.03.2021:  AT-160 ankommer til Værløse Flyhistoriske Hangar, Hangar 2, Flyvestation Værløse

AT-160 som "Hawkeye Green Six" over Vestbroen på Storebæltsforbindelsen under bygning. Eskadrille 729's sidste operative flyvning 21. december 1993. 

Foto: "Foto Henning" AALFOT

AT-160 i modlys foran Hangar 3.

18. februar 1994. 

Foto: Jakob Bødskov

AT-160 foran Hangar 3.

18. februar 1994. 

Foto: Jakob Bødskov

AT-160 foran Hangar 3.

18. februar 1994. 

Foto: Jakob Bødskov

AT-160 foran Hangar 3.

18. februar 1994. 

Foto: Jakob Bødskov

AT-160 foran Hangar 3. Nærbillede af næsesektionen med eskadrillemærke, eller rettere resterne af samme. Flyet tilbragte sin sidste aktive tid i Eskadrille 729, og man ville åbenbart ikke ofre et eskadrillemærke, men bare nøjes med at prøve at slette sporene efter dens tidligere tilhørsforhold til Eskadrille 725.

18. februar 1994. 

Foto: Jakob Bødskov

AT-160 foran Hangar 3. SUM er ved at spænde. sig. ind og han hjælpes af klarmelder Ivan Nielsen.

18. februar 1994. 

Foto: Jakob Bødskov

AT-160 foran Hangar 3. SUM er ved at spænde. sig. ind og han hjælpes af klarmelder Ivan Nielsen.

18. februar 1994. 

Foto: Jakob Bødskov

Foto: Jakob Bødskov

Foto: Jakob Bødskov

Foto: Jakob Bødskov

Foto: Jakob Bødskov

Foto: Jakob Bødskov