AR-114

02.11.1971:  AR-114 ankom til Flyvestation Karup fløjet af VIT. 8:05 timer i logbogen. 

02.11.1971:  AR-114 tilgår Eskadrille 729.

21.12.1993:  Sidste operative flyvning. Total flyvetid: 3212:05. Pilot: NIS

31.12.1993:  Udfaset  

17.02.1994:  Træningsflyvning FSNKAR. Pilot: SUM. Total flyvetid: 3213:05. 

21.02.1994:  Flyvestation Karup - Sola Flystasjon, Norge. Sidste flyvning. SUM (Total flyvetid: 3214:05) 

21.02.1994:  Udstillet på Flyhistorisk Museum Sola, Sola, Norge

MAR i AR-114 på Florennes Air Base, Belgien. November 1986

Foto: via Stall.dk Photo Collection

RF-35 AR-114 på Flyvestation Karup. 30.05.1985

Foto: ESK 729 / TEN

RF-35 AR-114 og Dassault Mirage 5BR BR04 fra 42 Smaldeel (Squadron) over Frankrig eller Belgien. 

I november 1986 var Eskadrille 729 på Squadron Exchance på Florennes i Belgien. Vejret var ikke det bedste, så der blev ikke fløjet så meget, som vi havde håbet på. Det blev dog til et par ture ind over Frankrig, 2 Draken escorteret af en belgisk Mirage 5. Frankrig deltog på daværende tidspunkt ikke i NATO's militære samarbejde, men belgierne havde en aftale med Frankrig om at måtte flyve over Frankrig, og så kunne de jo sproget. 

26. November 1986

Foto: ESK 729 / TEN

42 Squadron patch. 

Eskadrillen blev nedlagt i 1993

AR-114

Foto: Wieland Stolze via Marcus Herbote

AR-114 på finalen til RWY 09 på RAF Gütersloh. Flyet deltog sammen med AR-110 i øvelsen "Cheerful Challenge" i Close Air Support rollen og landede på Gütersloh for refueling og derefter tilbage i øvelsesområde og senere landing hjemme på Karup. Pilot ukendt.

25. februar 1987.