02.11.1971: AR-114 ankom til Flyvestation Karup fløjet af VIT. 8:05 timer i logbogen.
02.11.1971: AR-114 tilgår Eskadrille 729.
21.12.1993: Sidste operative flyvning. Total flyvetid: 3212:05. Pilot: NIS
31.12.1993: Udfaset
17.02.1994: Træningsflyvning FSNKAR. Pilot: SUM. Total flyvetid: 3213:05.
21.02.1994: Flyvestation Karup - Sola Flystasjon, Norge. Sidste flyvning. SUM (Total flyvetid: 3214:05)
21.02.1994: Udstillet på Flyhistorisk Museum Sola, Sola, Norge
MAR i AR-114 på Florennes Air Base, Belgien. November 1986
Foto: via Stall.dk Photo Collection
RF-35 AR-114 på Flyvestation Karup. 30.05.1985
Foto: ESK 729 / TEN
RF-35 AR-114 og Dassault Mirage 5BR BR04 fra 42 Smaldeel (Squadron) over Frankrig eller Belgien.
I november 1986 var Eskadrille 729 på Squadron Exchance på Florennes i Belgien. Vejret var ikke det bedste, så der blev ikke fløjet så meget, som vi havde håbet på. Det blev dog til et par ture ind over Frankrig, 2 Draken escorteret af en belgisk Mirage 5. Frankrig deltog på daværende tidspunkt ikke i NATO's militære samarbejde, men belgierne havde en aftale med Frankrig om at måtte flyve over Frankrig, og så kunne de jo sproget.
26. November 1986
Foto: ESK 729 / TEN
42 Squadron patch.
Eskadrillen blev nedlagt i 1993
AR-114
Foto: Wieland Stolze via Marcus Herbote
AR-114 på finalen til RWY 09 på RAF Gütersloh. Flyet deltog sammen med AR-110 i øvelsen "Cheerful Challenge" i Close Air Support rollen og landede på Gütersloh for refueling og derefter tilbage i øvelsesområde og senere landing hjemme på Karup. Pilot ukendt.
25. februar 1987.