AR-110
20.10.1971: AR-110 ankommer til Flyvestation Karup fløjet af VAD. 9:50 timer i logbogen.
20.10.1971: AR-110 tilgår ESK 729.
21.12.1993: Sidste flyvning. Total flyvetid: 3571:05. Pilot: JIN
31.12.1993: Udfaset.
02.02.1994: Solgt til Flight Research Inc., Californien, USA
02.01.1995: Solgt til National Test Pilot School, Mojave, Californien, USA.
17.02.1995: Forlod Flyvestation Karup ad landevejen.
17.02.1995: Udskibes via Fredericia Havn ombord på det svenske biltransportskib "Tarandot".
21.03.1995: Ankom til Port Hueneme, Californien. Indregistreret N117FR.
AR-110 og yderst til højre halen af AR-109 på Sola flystasjon (Stavanger), Norge. 23. august 1972.
Foto: Niels Helmø-Larsen
AR-110 "northbound" i ensom majestæt ud for Møns Klint. Øverst til venstre ses Sommerspiret, der styrtede i havet 13. januar 1988. Billedet er fra VON's arkiv og har ikke anført oplysninger på bagsiden, men mon ikke det er fra 1970'erne?
Foto: Arkiv ESK 729 / VON
RF-35 AR-110 Best Focus, Flyvestation Karup. Juni 1982.
Foto: via Kim Zimmerman
RF-35 AR-110. Tid og sted ukendt.
Foto: ESK 729 via Kim Zimmerman
Foto: Wieland Stolze via Marcus Herbote
AR-110 på finalen til RWY 09 på RAF Gütersloh. Flyet deltog sammen med AR-114 i øvelsen "Cheerful Challenge" i Close Air Support rollen og landede på Gütersloh for refueling og derefter tilbage i øvelsesområde og senere landing hjemme på Karup. Pilot ukendt.
25. februar 1987.
RF-35 AR-110 med en blå øvelsesbombe M55 på Flyvestation Karup. 24. august 1993.
Foto: via Stall.dk Photo Collection