AR-110

AR-110

20.10.1971:  AR-110 ankommer til Flyvestation Karup fløjet af VAD. 9:50 timer i logbogen. 

20.10.1971:  AR-110 tilgår ESK 729.  

21.12.1993:  Sidste flyvning. Total flyvetid: 3571:05. Pilot: JIN 

31.12.1993:  Udfaset. 

02.02.1994:  Solgt til Flight Research Inc., Californien, USA 

02.01.1995:  Solgt til National Test Pilot School, Mojave, Californien, USA. 

17.02.1995:  Forlod Flyvestation Karup ad landevejen. 

17.02.1995:  Udskibes via Fredericia Havn ombord på det svenske biltransportskib "Tarandot". 

21.03.1995:  Ankom til Port Hueneme, Californien. Indregistreret N117FR. 


AR-110 og yderst til højre halen af AR-109 på Sola flystasjon (Stavanger), Norge. 23. august 1972.

Foto: Niels Helmø-Larsen

AR-110 "northbound" i ensom majestæt ud for Møns Klint. Øverst til venstre ses Sommerspiret, der styrtede i havet 13. januar 1988. Billedet er fra VON's arkiv og har ikke anført oplysninger på bagsiden, men mon ikke det er fra 1970'erne?

Foto: Arkiv ESK 729 / VON

RF-35 AR-110 Best Focus, Flyvestation Karup. Juni 1982.

Foto: via Kim Zimmerman

RF-35 AR-110. Tid og sted ukendt.

Foto: ESK 729 via Kim Zimmerman

Foto: Wieland Stolze via Marcus Herbote

AR-110 på finalen til RWY 09 på RAF Gütersloh. Flyet deltog sammen med AR-114 i øvelsen "Cheerful Challenge" i Close Air Support rollen og landede på Gütersloh for refueling og derefter tilbage i øvelsesområde og senere landing hjemme på Karup. Pilot ukendt.

25. februar 1987.

RF-35 AR-110 med en blå øvelsesbombe M55 på Flyvestation Karup. 24. august 1993.

Foto: via Stall.dk Photo Collection